2012/07/20

She Found Out She's Got No Soul (But It Really Doesn't Bother Her)






Wearing: Zara Leather Jacket, H&M T-shirt, Bershka Skirt, New Yorker and Yes Necklace, Empik Handbag, Wojas Shoes.

I bought this skirt in december, it was an impulsive purchase (such things really don't happen to me often). It ran a standard, according to the pattern for this case. I saw it on a hanger, I ran to the dressing room, I decided  it's beautiful and I must have it, and then began to hastily aimed to cash and it was mine. After returning home it was tenderly and respectfully hung up the closet, and then spent some time there don't moved. The unspecified time it was pulled, and I regret to said actually it doesn't fit into anything and on  me  looks not very good. Again it took some time and skirt was discovered in the newly-perfect match for a leather jacket, dress becomes exceptional. In the pictures may not come out best, but in fact a whole outfit looks pretty good.

Kupiłam tę spódnicę w grudniu, był to zakup impulsywny (naprawdę nie zdarzają mi się często takie rzeczy). Przebiegł standardowo, wedle wzorca dla tego przypadku. Zobaczyłam ją na wieszaku, pobiegłam do przymierzalni, uznałam, że jest piękna i muszę ją mieć, a następnie zaczęłam pospiesznie zmierzać do kasy i już była moja. Po powrocie do domu została z czułością i szacunkiem odwieszona do szafy, po czym spędziła tam nieruszana trochę czasu. W bliżej nieokreślonym momencie została z niej wyciągnięta, a ja z przykrością stwierdziłam, że właściwie do niczego nie pasuje i na dodatek średnio w niej wyglądam. Znów minęło trochę czasu i została odkryta na nowo-świetnie pasuje do skórzanej kurtki, strój nabiera wyjątkowości. Na zdjęciach może nie wyszła najlepiej, ale w rzeczywistości całość prezentuje się całkiem dobrze.

No comments :

Post a Comment